Merhabalar ;
Katılımevi
Fuzulev
Sinpaş
Eminevim gibi şirketler için ne düşünüyorsunuz? Bu şirketlerden ev sahibi ya da araba sahibi olan var mı?
Önümüzdeki süreçte ev almayı düşünüyorum. 600bin gibi bir açığım var şuan, konut kredisi mi kullanmalıyım? Yoksa bu şirketlerlemi görüşmeliyim.
Banka 600binin geri ödemesini 1.800bin olarak istiyor. Aylık taksit 20bin. Hangisi mantıklı?