Allah sağlık sıhhat versin hocam. Hangimiz hayallerimizi, hedeflerimizi gerçekleştirebiliyoruz veya ne kadarını gerçekleştirebiliyoruz ki... Hep bir koşuşturmanın içerisinde, gündelik yaşamın telaşı vs derken bir bakmışsın 45-50 yaşına gelmişsin. Mevcut imkanlarla, elinizdekilerle mutlu olmayı öğrenin, sizi iyi hissettiren aktiviteler yapın.
50 yaşındayım, çalıştığım şirket ay sonunda emekli olmamı istedi, oysa 2 sene kadar daha çalışmak üzerineydi bütün planlarım. Üzüldüm mü ? Tabi ki hayır, ilk söylediklerinde biraz içim burkulsa da şu an bunu bir fırsat olarak görüyorum. Yapmak isteyip çeşitli sebeplerle yapamadığım şeyler için bir fırsat. Aileme, kendime daha çok zaman ayırmak için bir fırsat. Hayatımda bir sonraki evreye başlıyacağım yakında...

)
Geriye dönüp baktığımda kelebek kadar ömrümüz var aslında... Bir o kadar kısa, bir o kadar hızlı akıp giden...
Canınızı hiç bir şey sıkmasın, aynı jenerasyonuz. Kalan zamanımızın keyfini çıkaralım bence

)
Sağlıcakla kalın.