"Ardıma bakınca gençliğimde hayal ettiğim hiç bir hedefime varamadığımı farkettim" asıl mevzu budur belki de. Yaş bir engel olmamalı, yapmak için bir engeliniz yoksa hayalleriniz için denemeyi düşünebilirsiniz. En azından denedim dersiniz. 50 o kadar da yüksek değil bence, Allah uzun ömürler versin, bunun 70-80'i var. Bundan 30 yıl önce 20 yaşındaydınız. 20 yaşında yapıp bugün yapamayacağınızı düşündüğünüz şeyi 80 yaşına geldiğinizde deneme fırsatı bile bulamayabilirsiniz. Yaşıyorsanız her şey mümkün.