Başlığa bakıp intiharı falan düşündüğümü sanmayın ..Aksine yaşamak çok güzel, her levelini yaşadım..Gün geldi dibe vurdum..Gün geldi zirveleri gördüm maddi anlamda..

Bugüne gelirsek, iyi kötü yaşamaya devam ediyorum medium seviyede ..Çocukluktan kalan travmalarım yok, aksine harika bir çocukluk geçirdim..

Başarısız bir evlilikle dibe vurdum, gençliğimi harcadı..Ardından ikinci evliliğimle maddi manevi anlamda çok güzel seviyelere geldim...

Bir baktım yaş 49 oldu bu arada..Vücut hafiften sinyaller veriyor farkındayım, ama asıl mesele o değil..

Ardıma bakınca gençliğimde hayal ettiğim hiç bir hedefime varamadığımı farkettim (Maddiyatla alakasız ,kariyer hedefleri) ..Bazı şeyler için çok geç kalmışım onu anladım..

Sabahın bu saatinde bu konuyu açma sebebim ne diye soracak olursanız; sanırım dertleşecek kimsem de kalmadı..Duygularımı siz sevgili forumdaşlarımla paylaşmak istedim..

Son olarak hayatta hiçbir şeyinizi ertelemeyin,inanın hayat çok kısa..

Rüzgar misali gelip geçiyor ömür, kimseyi kırmayın, ailenizin kıymetini bilin..

Allaha emanet olun..