GozluHuseyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 dolar olsun bozcam ya
ben bozmam ya hacım bu yıl yükseklecek gibi duruyor hele şu ocakta SEC'in başkanı istifa etsin uçar