Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense "efendim" diyen %99 dolandiricidir
Ahaha o kadar doğru bir tespit ki...
Malesef halkımız bu tarz tespitleri yapmakta zorlanıyor. Wording fenotipi denilen bir şey var, insanın kullandığı kelimeler ve yazım biçimi kişiliği hakkında fazlasıyla fikir verir, sizi tebrik ediyorum.
Onun haricinde Apple cihazlara repair yapılamaz (hiçbir box ile imei atılamaz)