hocam o sizin dediğiniz eskiden oyleydi %20 hatta ama son zamanlarda son 1 yıldır filan komple banka hesaplarını blokeliyorlar çalışıyorsun çalışıyorsun hesabında para yok. bi araştırın derim
yok öyle birşey 4/1'ine koyabilirler maaş haczi, hesaplarına bloke koyabilirler ama günü birlik zaten parası yoktur hesap boşsa ne alacaklar.