Kafama göre değil aslında. Doktorların ilaç yerine bile koymadığı en zararsız ilaç. Kalp krizini önlediği söyleniyor. Kardiyolog kardeşime de verdi psikiyatrist de bana yazdı zaten. Günde 2 tane kullanıyorum zaten kullanmasam kalp atışlarım çok rahatsız ediyor.
Doktora Görünün Hocam, Dideral kalp ilacıdır ve çoğu ilaç gibi doktor kontrolünde verilmelidir.