Kanunen ,%25 den fazla kesinti yapilamiyor.yapilmasi icin kisinin izni olmasi lazim bildigim kadariyla bu durumda bile olmuyor.
İsyerlerindede sorun olmuyor genelde 3/4 dosya pespese gelmezse tabi.
zaten taseron firmadayım, adamlar eleman bulamıyor hocam calıstıgım fiyatlara