AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerim, girmemenizdir.

Şakası bir yana gerçekten yatırım yapamayacaksanız girmeyin derim. Çünkü varı yoğu zaten geri veriyorsunuz.
Kendi üretimleriniz varsa, ciddi kar oranı varsa düşünün yoksa pek düşünmeyin şu dönem.
hocam dükkanı kapayalım ozaman üretim bize ait kendi markamız tedarikçiyiz biz perakendeden çok toptan satış düşünüyorum