Önerim, girmemenizdir.

Şakası bir yana gerçekten yatırım yapamayacaksanız girmeyin derim. Çünkü varı yoğu zaten geri veriyorsunuz.
Kendi üretimleriniz varsa, ciddi kar oranı varsa düşünün yoksa pek düşünmeyin şu dönem.