opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum bu borölardan eşinin haberi yoksa bu çok manidar bir durum. yani aklım almıyor insan kredi çekerken veya bir parayı kullanırken eşinin nasıl haberi olmaz. eninde sonunda mali durumun birilerinin gözüne batıcak ve patlayacaksın. şu an günü geçiriyorsun anladığım kadarıyla ama bu senin için yakın zaman çok daha büyük sorunlara yol açacaktır. şu an saklamaya çalıştığın bu durum yarın öbür gün öğrenildiğinde adının aile içinde farklı anılmasına sebep olabilir bu nedenle bu konuyu eşinle paylaşman gerekir sebep ve sonuçlarıyla elbette ki. bence önce aile içinde bir çıkış yolu aramalısın çünkü bu tarz borçlar icra avukat vs gibi durumlara intikal ettiğinde katlanarak sana geri dönecek hazır şu an bu durumlara düşmemişken acil bir çıkış yolu bulmalısın. bugun 150 binlira borcun avukat ve icra masraflarınla otomatik 250-300 binlirayı bulur ve bir dahada altından kalkamazsın. ve maaşına gelen icra artık eskisi gibi %20 si filan değil neredeyse çoğu durumda tamamına yakınına el konuluyor ve beş parasız ortalıkta kalırsın. kaldıki şirketinede icralık olduğuna dair yazı gidiyor ve insan kaynakları bu durumu öğreniyor iş genel müdüre kadar gidip onaya çıkıyor çünkü senin maaşının icralık olan tarafını kurumlara avukatlara vs yatırmak zorundalar. bu senin için çok ama çok daha büyük bir sıkıntı olur.
Kanunen ,%25 den fazla kesinti yapilamiyor.yapilmasi icin kisinin izni olmasi lazim bildigim kadariyla bu durumda bile olmuyor.
İsyerlerindede sorun olmuyor genelde 3/4 dosya pespese gelmezse tabi.