laptopları ne kadar oyun için üretirlerse üretsinler sonuç bu işte yazık oyun oynayacağım diye o kadar paralar veriliyor masaüstünde 5-6 nesil önceki işlemci mimarisinin performansını bile veremiyor. Yani yapılabilecek çok bişey yok aslında gidip ısınmaması için kaliteli bir laptop soğutucusu alıp cs2'nin graphic ayarlarının kalitesini low'a falan çekip çözünürlük düşürmek ve laptobun daha serin çalışması için mutlaka soğutucu üzerinde kullanmak yüksek ısı'da performans çok ciddi düşer ayrıca windows tarafında sizin görmediğiniz ama arkaplanda çalışan çok fazla hizmet ve task'ları tespit ederek ihtiyacı olmayan gereksiz yere sistemin ram'ini cpu'sunu sömüren herşeyi devre dışı bırakıp safe şekilde kullanmak bundan başka yapılabilecek çokda bişey yok zaten.