dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzerime hiç bir şey yok hocam. 30bin TL kuru maaş var. Ama eşimin banka hesabında birikimler var. Onun birikimlere haciz gelebilir mi.
Eşinin hesabına bişey yapamazlar hocam korkma. Hatta bende motorsiklet vardı haciz gelmeden eşimin üzerine geçirmiştim ruhsatı. Bu arada ne avukata ne vergi dairesi ne gitmedim. Kimse ile muhatap olmadım. Öyle de böyle de maaşımdan bir kısmını taksit ödemeye ayıracaktım zaten. Diğer türlü taksitlendirme yapıp taahhüt imzalatırlar ödeyemeyince 3 ay hapis...