Güçlü donanımlı laptoplar için çok takmamak lazım diye düşünüyorum ısınma problemini, güçlü işlemci ve ekran kartını soğutmak için laptopa ne koyulabilir ki diye düşünüyorum
O konuda sizle hemfikirim hocam, sadece benle aynı deneyimi yaşayanlar var mı onu merak ettim. Daha dogrusu bu normal mi onu araştıryorum