Geçen ay başıma geldi. Eve haciz olayı artık yok gibi bişey hocam. Gelseler de zaten her eşyadan bir tane varsa alamıyor. Ama %95 gelmezler. Önemli olan hesaplarında para olmasın üzerine mal bulundurma. SSK lı çalışıyorsan her ay maaşının 4 te birini alır borcun bitene kadar. Sadece bu kadar.