turangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede var şuan bankadan avukata düşünce taksitlendirebiliyorsun hocam ama banka hesaplarına bloke geliyor yani paran varsada bankada tutma avukata düşünce aydan aya ödeyebilirsin
BDDK kanun koymuş. 100bin üzeri borca 12 aydan fazla taksit olmuyor. Çok saçma geliyor bunlar bana. Banka da diyor ki illa 1 taksit oze öyle yapılandırma yapalım. O da yine 12 ay yapıyor. Hiç bir avantaj yok. Dediğiniz gibi avukatla anlasayim en iyisi. Hem belki düşük faizden yapar. Ben yüzde 6 dan çekmiştim.

Bankada param yok zaten..tüm parayı dağıtıyorum borçlara.