Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yorumları yenilenmiş telefonumla okuyup gülüp geçiyorum. Easycepten alacaksan alabilirsin hocam
99 yorum görseniz sizin telefon sağlam diye haklı olmuyorsunuz ki. %1 haklısınız %99 haksızsınız gibi oluyor.
Diğer tüm yorumlar gibi benim yorumumu da bir önceki postta görebilirsiniz. Yenilenmiş telefon piyango gibidir. İçi açılıp karnı deşilmemiş hali size denk geldiği için şanslısınız. Hiçbirimize o şans denk gelmedi. Yaşadığım en olumsuz deneyimlerden biriydi. 3 tane farklı telefon aldım 2 farklı firma tercih ettim bu kadar tesadüf olamayacağına göre, yenilenmiş telefon pişmanlıktır. %90 garanti bilgi.