Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndiren bankalar zaten yuksek vermeyen bankalardır. Enpara %48'di oran, %48.5'e yukseltti. Şuan 48,5. Ayın enparalısı vs %49 uyguluyor.

Yani faize yatıracaksanız zaten akbank, işbank, garanti vs gıbı popüler bankalara yatırmayacaksınız. Oralar hep düşük. Hiçbir zaman %50 leri vermedi. Sadcee ilk aya özele verdi. Enpara ama yeni eski müşteri farketmeksizin her zaman en yükseği veriyor. Yazın %55'di mesela.
Teşekkür ederim. Enparaya kayıt olayım bir bakayım.