İndiren bankalar zaten yuksek vermeyen bankalardır. Enpara kullanıyorum aylardır. %48'di oran, %48.5'e yukseltti. Ben eski müşteri oldugum ıcın bana %49 uyguluyor.
Yani faize yatıracaksanız zaten akbank, işbank, garanti vs gıbı popüler bankalara yatırmayacaksınız. Oralar hep düşük. Hiçbir zaman %50 leri vermedi. Sadcee ilk aya özele verdi. Enpara ama yeni eski müşteri farketmeksizin her zaman en yükseği veriyor. Yazın %55'di mesela.
katılıyorum. Benim diğer forumdaşlar gibi milyonlarım olmamasına rağmen enpara şu an düşük meblada bile %49 uyguluyor