Altyapı sorguladığımda 38 mbps görünüyor ancak şuan 50 mbps kullanıyorum hat değerlerim iyi sıkıntı olmuyor 70 mbps kadar alabiliyorum 100 mbps'lik paket alıp 50mbps sabitlettirebilir miyim çünkü 38 mbps yeterli gelmiyor. Eğer oluyorsa comnet'e geçiş yapacağım