Semih Buğra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski ekipten herhalde sağlam kalan çok nadir

Coşkun abiye yanlış hatırlamıyorsam 2008 zamanı R10 u satın almışlardı(Yanlışım varsa düzeltebilirsiniz).
Çok daha sonra satın aldı