xkalpsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rankmış oymuş buymuş daha kimse yokken all in seo vardı o yüzden şaşma all in seo dan derim
Hocam bayadır all in seo kullanıyorum, verim alamıyorum. Belki benim beceriksizliğimdir bilmiyorum ama o yüzden çözüm arıyorum.