FiekGames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef bizim sunucumuzda barınıyor.
Bot kullanımı yok kullanılmasınıda tavsiye etmiyorum. İlgilenirseniz yardımcı olurum.
https://www.r10.net/script-satisi/42...cinca-yap.html
Demo ve fiyat alabilir miyim