Merhabalar bir şahıs şirketi mevcut.

Gecici vergisi 35K vergiyi bu kasım ayinda ödediğimizi varsayalım.

Kasim ve aralık ayinda toplam 300K harcama gider yapıldığında (gelirin olmadığını varsayalım ) ve şirket 1 ocakta kapatıldığında Yıl sonunda fazladan ödenen vergi için iade alınabilir mi ?

ekstra olarak alınabiliyorsa alma süreci çok uğraştırıcı mıdır ?