Zamanında 30-40₺ye almıştım 4-5 ay sonra patladı aldığım kişiye yazdım telafi etti ama tüm tasarımlarım falan patlayan hesapta kaldı yeni hesaptan devam ettim o da patladı sonra bir daha telafi ettiler tekrar patladı şuan aldigim kişiye ulaşamıyorum r10 hesabı da askıya alınmış