c4nk4nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki o bozmuş olabilir mi bu kısa devre işlemciye zarar vermiş olabilir mi başta yaşandıgı icin ? cünkü yarın bilgisayarcıya götürecegiz calışırsa başka bilgisayarda iade almayacagım ,calışmazsa mecburen bu sefer calışan işlemcim bozulmuş halde bana geri gelmiş parayıda vermiş olacagım. pinlerde yamukluk yoktu verirken özellikle kontrol ettik ikimizde pinler yamultmuşsada iade almam büyük ihtimalle.
işlemciyi kolay kolay bozulmaz. Pinler de yamuk yoksa ve dediğim gibi bios destekliyorsa çalışır. Kısa devre dediğimde makine de statik elektrik vardır. ondan dolayı okuyamaya bilir. Bazı anakartlarda bu şekilde yeniden başlatır bazılarında çalışır fakat görüntü vermez. Bazı anakartlar da ise rami okuyamadığı için de işlemci ışığı yanar yada buzzer de işlemci arızası simgeleyen bip sesi verir. Bu işlemci arızalı olduğu için rami algılamadığı içinde yapar. farklı ram de denemek gerekir. yakın olsa aslında yardımcı olurdum