Yıllardır Odeaweb ile çalışıyorum. ne zaman bir ticket açsam anında cevap aldım. gece gündüz fark etmedi. bu haftasonu sitelerimde anlamsız bir yavaşlama oldu. eklentilerde, ayarlarda baya oynamalar yaptığım için öncelikle kendimden şüphelendim. epey bir sorun aradım. en son dedim bi talep açayim, belki sunucuda sorun vardır. talep açtım kısa zamanda müdahele edildi.

hizmetlerinin kalitesi için, hızlı destek verdikleri için, bazen gece yarısı açtığım gereksiz taleplere bile güzelce cevap verdikleri için @odeaweb; firmasına teşekkür ederim.