Merhaba amcam yakında 4 katlı bir müstakil ev alacak tüm katlarını kiraya vermeyi düşünüyor parayı ibanı üzerinden alacak bunu bir gelir beyan ettirmesi gerekiyor mu ? gerekiyorsa nasıl bu konu hakkında bilgili arkadaşlar tavsiye verebilirse çok iyi olur.