Geçmiş olsun öncelikle, mal beyanında bulunmaktan kastınız ne? üzerinize kayıtlı mal varsa zaten devletin sisteminde kayıtlıdır. Yoksa zaten kayıtlıda değildir. Üzerinize birşey ve maaşınız yoksa hiç birşey olmaz.
sadece faizler çok yüksek bu şekilde faizlerde indirim olmazsa her sene %50 artar borcunuz. Siz toplu ödeyecebileceğiniz zaman arayın sorun zaten indirim yaparlar. Yada ara sıra onlar arayıp faiz indirimi masraf silme vs teklif ederler. Enpara banada açmıştı 80K kalan borcu 30K anaparasını ödeyerek sadece kapatmıştım.