Elden verilen nakit ödemenin yazılı imzalı kaşeli bir belgesi olmadığı sürece izi sürülemez yani bunu yapan kişi rahat şekilde vergi kaçırabilir. Bu tutara zaten fiş falan kesilemez fatura kesmek zorunda vergisiz kılçıksız cebe indirecek parayı. Şikayet ederseniz sağlam ceza alır ama parayı verdiğinizi nasıl kanıtlarsınız orası muamma.