PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahsilat makbuzu vermiş. İmza yok. Arkasında da imza, kaşe yok. Aynen, işi bilerek sıkıntılı yapar diye bir şey diyemiyoruz.

@meteyilmaz; bunu bilmiyordum. Araştırdım ne tüketiciye bile ceza kesiyorlar sanırım.

Hocam 3-5 kişi böyle esnafları veya işletmeleri ifşalasa. Şikayet etse, herkes daha dikkatli olur. Biz eş*k miyiz de kazancımızdan kuruş dahi olsa vergimizi veriyoruz. Çoluk çocuğumuzun rızkını.

Bana kalırsa annenizin işlemlerini bitirin, ödeme makbuzlarını mutlaka alın, her ödemeniz için. İşlemler bittikten sonra en yakın maliye veya polise gidip şikayetçi olun.

Herkes vergisini dürüstçe ödese devlet bu kadar vergi yükü bindirmeyecek sırtımıza. Bu akıllılar yüzünden biz sırtımızda taşıyoruz bu yükü.