Nakit verdiğinize dair şu kadar ödeme yapıldı tarzında bir imzalı yazı alıyor musunuz ? Almıyorsanız bu da sıkıntı…

Kendisiyle görüşün. Ben IBAN üzerinden göndermek istiyorum. Nakit çekmek sıkıntı oluyor. Aksi takdirde yasal haklarını arayacağız diyebilirsin ama bu seferde yaptığı işlem anneninizin dişlerine de yansıyabilir.