lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin parası kimseye dert olmaz tabi ki hocam fakat kendilerinin aylık yaptığı ödemeler bunların kirasının 1 yıllık bedeli. Ayrıca kendilerinden öyle çok uçuk bir rakam istenmiyor, piyasa 25 bin olmasına rağmen ev sahiplerinin istediği miktar 15 bin, anlaştıkları miktar 13 bin. Arkadaşıma dert olan konu şu 2 bin için enayi yerine konulmak.
Arkadaşınız 2 bin için noter tapu vs uğraşmasın bence. Neticede oturan kiracı eski kiraya göre %60 gibi artış olduysa kafasına takmasın. Bir sonraki yıl, bu yılki artışı da unutmadan ona göre kira artışı yapar artık.