Piyasanın 25ten başlaması bakılacak ilk husus değil. Eski kira ne kadar kaçken 13 oldu?
İki ev bir araba kampanyasına yazılmaları ve ödemelerin 100 bin üzeri olması size niye dert oluyor?
Kimsenin parası kimseye dert olmaz tabi ki hocam fakat kendilerinin aylık yaptığı ödemeler bunların kirasının 1 yıllık bedeli. Ayrıca kendilerinden öyle çok uçuk bir rakam istenmiyor, piyasa 25 bin olmasına rağmen ev sahiplerinin istediği miktar 15 bin, anlaştıkları miktar 13 bin. Arkadaşıma dert olan konu şu 2 bin için enayi yerine konulmak.