Ev satılınca da Dava açmak gerekiyor Babadan çocuklara satış Hibe veya Muvazaalı ( Danışıklı iş ) diye itiraz edebilir işler daha saçma bir hal alır.

Tapu babanın üzerine ise yapacak bir şey yok hele ki kira ödemesi 2-3 ay gibi bir süre geçmişse.

Ama genelde her dava özeldir Uzman bir avukatla görüşmek iyi olur.

Not:
Kiralardan fiyatlardan şikayet edenler bir gecede fiyatların katlandığı zaman "Ne oluyor yahu" Diyeceklerdi şimdi kimsenin şikayet etmeye hakkı yok