Şartlara göre değişir. Bende şuan o fiyatlara oturuyorum. Sıfırdan verse 20k civarı eder belki. Ama benim tarafımdan da bakınca ben geçen sene bile 6 ayda bir 2 kere zam yaptı ses etmedim. 3 sene önce civarında 1550 den girmiştim ki o zaman ortalama kiranın yaklaşık %15 20 üzerinde bir kira idi. Biz napalim şimdi ortalık fırsatçı diye her sene insanlar min %100 zam mı görsün? Ki bana geçen sene yaklaşık %170 felan totalde yapıldı buda hak değil. 1 senedir enflasyon vs de o kadar hissettirmiyor bence ama herşey yine artıyor aynı hızda. Sebebi de bana göre enflasyon vs değil halkın aç gozlulugu. Ben buna kızıyorum yoksa tabi ki Hakk değilse biseyler revize edilmeli. Ha bu arada 2 3 tane şundan bundan alabiliyorsa bu yatırım yaptığı için 100k 200k taksidi o sebeple keyfi yani zorunluluk değil.