ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlastiysa anlasmistir bu sürekli düşük oldu az daha kaktiralim hissi niye bitmiyor insanların birkaç senedir ilginç yani beni adam hayır işliyor kendi içinde ucuz vererek oğluna ne yada bastan diyeydi bak verme kararlastiralim önceden diye. Anlaşma üstüne anlaşma olmaz. Kendi icinde satarakta cikartamazlar.
Hocam sizi anlıyorum, kimse kimseye bir şey kaktırmıyor. Arkadaşımın babası emekli ve emekli maaşı çok düşük. Çevredeki piyasa en az 25 binlerden başlarken anlaştıkları fiyat 13 bin. Mevcut kiracı fuzulev gibi yerlerde 2 adet ev 1 adet araba kampanyalarına yazılmışlar ve aylık ödemeleri 100 bin üzerinde. Bu şekilde olunca da ev sahibini enayi yerine koymak olmuyor mu sizce ?