Konu
R10 Çok Güzel Bir Ayrıntısın 09.05
10-11-2024, 09:07:32
#1
omerburakTr
09.05'de Ekran siyah beyaz oldu.
Saygıyla ve özlemle anıyoruz. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK.