Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam paraya çok ihtiyacınız yoksa satmayın hatta paraya ihtiyacınız varsa da satmayın. Ben 2 kez 30k abone yapıp satmıştım kanallarımı. O zamanlar (7 yıl önce) kazanç düşük diye bunu yapmıştım dursaydı milyon abone olurdum. Aynı hatayı siz de yapmayın. Vakit buldukça atarsınız kanal dursun.
Merhabalar sağolun evet günden güne kitle oturduktan sonra sürekli günde 10-30 arası takipöi gelmekte hocam izlenmeler de yükseldi gelirde artmakta fakat evden çıkarılma durumum var 2 ay sonra da çocuğum olacak ondan dolayı hocam biraz sıkıştım satmak zorundayım
Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PM alabilir miyim ? ciddi alıcıyım.
Özelden ilettim hocam