Hocam paraya çok ihtiyacınız yoksa satmayın hatta paraya ihtiyacınız varsa da satmayın. Ben 2 kez 30k abone yapıp satmıştım kanallarımı. O zamanlar (7 yıl önce) kazanç düşük diye bunu yapmıştım dursaydı milyon abone olurdum. Aynı hatayı siz de yapmayın. Vakit buldukça atarsınız kanal dursun.