FaLCoN_TiGeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sistemin fiyati nedir link atabilir misiniz. Alinir mi alınmaz mi fiyatına ve sizin beklentinize göre değerlendirilir. Ancak giriş seviyesinde güzel bir sistem. Asusla arasında belirgin bir fark yaşamazsınız. Gigibayt da köklü bir marka, gigibaytin rtx 3070 ti modelini kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım.
https://www.itopya.com/planet-blooma...nvme-ss_h23332 Buyrun hocam. Asus olanını aldım ben. arasında 1.5 k bir fiyat farkı oynuyordu.