Hocam ortalama 10k $ yeterli diyorlar ki öyledir ama bir öğrenci diyelim 3-4k ile geldi araba alacak parası var sadece bir şekilde tutunma yolu var mıdır?
sınırdan giriş artık sıkıntı çıkartacaklar büyük ihtimal trump o yüzden vize ile geldiğimiz senaryoda cbp one, parole gibi kavramlar duydum tam olayı nedir? şimdiden teşekkürler + sözlü iltica ile kabul olan yerlerden birisi de amerika mıydı tam bilmiyorum ama kanıtlanmayacak şeyler de var sonuçta bunları güzelce açıklamak gerek hikayeyi iyi yazmak gerek galiba o konuda düşüncelerin ne? şimdiden teşekkürler
Hocam ogrencide 3/4 ile gelio hemen araba alma pesinemi dusuyor