ParasiteTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zulme uğraman gerekiyor. Bu tehdit, ırkçılık, dininden dolayı saldırıya uğraman, politik görüşün de olabilir, cinsel yönelimin de olabilir.

Tabi ki "Ben Türkiye ekonomisinden şikayetçiyim" diyerek giriş yapamazsın, öyle olsa Afrikalılar ekonomiden dolayı giderler zaten fakat belli başlı adamlar (bağlantıları olan) sana bir sebep buluyor hatta e-Devletinde de gözüküyor bu.

Sanki saldırıya uğramışsın gibi. Haliyle iltica sebebin çıkıyor ortaya. Yani gerçekten gidip de iltica eden 1000 kişinin 980'i zulüm falan görmüyor. Zulme uğramayan çoğu kişi de gidiyor ekonomiden dolayı farklı bahaneleri öne sürerek.
İste bu farkli bahaneler neler tam olarak?