Oradan_Buradan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sade ve kullanışlı olmuş.

Beni rahatsız eden tek yer ürün adı ve ürün fiyatlarında ki yazının bold olayı biraz fazla kaçmış gibi duruyor.

1500 alışverişe kargo bedava yazmışsınız ama sepete ürün ekledğimde kargo simgesinin yanında 150 tl üzeri kargo bedava yazıyor

Yolunuz açık olsun...
Merhabalar onları hemen düzeltiyorum teşekkürler

escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site harika bu güzel sitenin trafiği de güzel olmalı, neden Picca Moda’yı güzel bir şekilde tanıtmıyoruz, ücretsiz bir ön görüşme yapalım ne dersiniz 😎
Merhbalar başka birisiyle çalışıyoruz çok teşekkürler