Sade ve kullanışlı olmuş.
Beni rahatsız eden tek yer ürün adı ve ürün fiyatlarında ki yazının bold olayı biraz fazla kaçmış gibi duruyor.
1500 alışverişe kargo bedava yazmışsınız ama sepete ürün ekledğimde kargo simgesinin yanında 150 tl üzeri kargo bedava yazıyor
Yolunuz açık olsun...
Merhabalar onları hemen düzeltiyorum teşekkürler
Site harika bu güzel sitenin trafiği de güzel olmalı, neden Picca Modayı güzel bir şekilde tanıtmıyoruz, ücretsiz bir ön görüşme yapalım ne dersiniz 😎
Merhbalar başka birisiyle çalışıyoruz çok teşekkürler