Sade ve kullanışlı olmuş.

Beni rahatsız eden tek yer ürün adı ve ürün fiyatlarında ki yazının bold olayı biraz fazla kaçmış gibi duruyor.

1500 alışverişe kargo bedava yazmışsınız ama sepete ürün ekledğimde kargo simgesinin yanında 150 tl üzeri kargo bedava yazıyor

Yolunuz açık olsun...