onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 dan aldım diye gecenin köründe yazanlara ben de selam göndermek isterim.
bir özür bir mahçubiyet yoksa ayıptır. net.
İşte bunu anlatmaya çalışıyorum ama forumda bazıları sol tarafından kalkmış hocam .d