onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 dan aldım diye gecenin köründe yazanlara ben de selam göndermek isterim.
bir özür bir mahçubiyet yoksa ayıptır. net.
Para kazanmak öyle kolay değil ekmek aslanın bilmem neresinde. Müşteri ilanı gece görmüştür, unutmamak için o an yazmıştır, İlle de o saate sizden cevap beklemiyordur, o saatte yazdı diye uykunuzu bölüp cevap yetiştirmeniz gerekmez. Müsait olduğunuz vakit dönüş yaparsınız. Forumun neredeyse %40 ı yurt dışı üyeler ve ticaretin çoğunu da bunlar yapıyor. Adam abd de size yazmak için orada gece olmasını mı bekleyecek. Üzümün çöpü armudun sapı serken siz öyle bakarsınız mesaj atılmasından gocunmayanlarda parayı götürür..