Bende eğer whatsapp numarası varsa oradan yazmayı tercih ediyorum çünkü ticareti yürütmek çok zor R10 üzerinden.
Misal bir konuşma yapacaksınız aynı buradaki konuya yazdığım gibi cümlelerce yazı yazmak gerekiyor. Sonra tam bunu yazarken bir mesaj daha geliyor mobilden giriyorsanız yeni mesaja bakmadan cevap veremeyeceğiniz için dakikalarca uğraşıyorsunuz.
Ya da karşıdaki insanda telegram bildirimi aktif değilse ufak bir soruya ya da cevaba saatlerce dönüşünü bekliyorsunuz. Yani 5 dakikalık bir iş saatlerce sürüyor.
Bunun yanı sıra kota dolunca eski mesajları silmek zorunda kalıyorsun. Ama bir sene önce ticaret yaptığın insanı da hatırlamak zorundasın destek olmak için. O yüzden whatsapp her zaman iyidir.
Evet bu yönden haklısınız bir adet WhatsApp sanal numara ve 2. hat şart oldu artık bana.