Yaklaşık 14 yıl önce selçukluda bir menemenci vardı çarşı izninde indirdikleri yere yakın bir yerdi oraya bırakırdı herkes Orda başka esnaflarada sor gene emanet alanlar oluyor. Mühimmattanısın nerdesin Hayırlı teskereler
Karapınar yazmışsın yeni algıladım uzak heralde çarşı iznine Konya merkeze bırakmıyorlardır herhalde